• سه شنبه ۲۲ خرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 973-45089-5
  • خبرنگار : 19
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ارتباطات مردمی آبفای گیلان خبر داد:

فروش بالغ بر 6 هزار انشعاب آب غیر حضوری از طریق مرکز 122

رئیس مرکز ارتباطات مردمی آبفای گیلان، از واگذاری غیر حضوری انشعاب آب توسط مرکز ارتباطات مرمی 122 خبر داد و گفت: تعداد 6 هزار و 39 فقره انشعاب به صورت غیر حضوری فروخته شده است.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، حمیدرضا ناطقی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جمع خبرنگاران، فعالیت این مرکز را جهت شنیدن صدای مردم دانست و اظهار کرد: این مرکز دو بخش امداد و حوادث و فروش انشعاب آب مسکونی و تجاری را پیش بینی کرده است.

وی از فعالیت 12 اپراتور در 23 کابین در این مرکز خبر داد و گفت: گیلان و اصفهان تنها استان های کشور هستند که این مرکز را دارند و از سراسر کشور برای بازدید از مرکز 122 گیلان مراجعه می کنند.

ناطقی، اتلاف وقت، محدودیت های سنی و شغلی مراجعه کنندگان، محدودیت حمل و نقل و احتمال ایجاد زمینه های فساد اداری را از جمله معایب مراجعه حضوری دانست و یادآور شد: ثبت اطلاعات تماما در مرکز صورت می گیرد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان کار خود را از 14 مرداد 96 آغاز کرده است، متذکر شد: از 14 مرداد 96 لغایت 21 خرداد 97 تعداد 56 هزار و 216 تماس ثبت شده است. در این بازه زمانی هیچ تماس بدون پاسخ نداریم.

وی از واگذاری غیر حضوری انشعاب آب توسط مرکز ارتباطات مرمی 122 از 11 شهریور 96 خبر داد و گفت: واگذاری کاملا غیر حضوری صورت می گیرد. از 11 شهریور 96 لغایت 22 اردیبهشت امسال تعداد 6 هزار و 39 فقره انشعاب به صورت غیر حضوری فروخته شده است.

ناطقی، 47 درصد حوادث ثبت شده را مربوط به شهرستان رشت دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 خط دیجیتال و یک خط ای.وان(دوطرفه) در مرکز فعال است و گزارشات مربوط به قطعی آب، شکستگی کنتور و... را ثبت می کنند.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: