• پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 972-64689-5
  • خبرنگار : 3
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

یادداشت/

روابط عمومی فلسفه مدیریت است؛ نه ابزار دست مدیریت

در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نيست؛ فلسفه مديريت است و اگر ناكارآمد شود، مديريت فرسوده و ناکارآمد می شود.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، بی شک روز ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان يک سامانه تشريفاتی و حتی اجرایی بلكه به عنوان يک سامانه مشورتی و مديريتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جايگاه ويژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نيست؛ فلسفه مديريت است و اگر ناكارآمد شود، مديريت فرسوده و ناکارآمد می شود.

درهای سازمان ها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسيدن به اهداف عاليه جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمان های كشورمان جاری سازد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعي و غنای معنوی و ارزشی اين حرفه ارزشمند با تقويت حضور مديرانی دانایی محور و تحول طلب از يک سو و رعايت اخلاق حرفه ای در عملكرد خود و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی ديگر تلاش نموده و جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبيت نماييم.

بار ديگر برای كليه فعالان اين عرصه آرزوی سلامتی داشته و اميدوارم شاهد موفقيت آنها در مسير اعتلای اهداف جامعه اسلاميمان باشيم.

امین بشارتی شیرایه، مشاور مدیرکل و کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: