• پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 972-57489-5
  • خبرنگار : 1
  • منبع خبر : رشت

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :

روابط عمومی بمنزله حلقه اتصال سازمان و جامعه است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:روابط عمومی بمنزله حلقه اتصال سازمان و جامعه که فلسفه کارش تکیه برمردمداری است.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان،جمیل حق پرست در آستانه روز روابط عمومی و ارتباطات ضمن تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی و اهمیت و اثرگذاری آن در سازمانها و جامعه، این مناسبت را به فعالان این حوزه تبریک گفت و اظهار کرد: دردنیای مترقی امروز نسیم ملایم روابط عمومی پویا ،سازمانها را درنهر جاری جامعه به حرکت درآورده و با پشتوانه دانشهای علمی کاربردی مبتنی براصول جامعه شناسی ، روانشناسی و ارتباطات و تکیه براصول اخلاق حرفه‌ای در رسالتی عظیم با تغذیه اطلاعاتی مدیران،ضریب واکنش پذیری آنان را در تصمیم گیری افزایش و بعنوان بازوی مشورتی نقش آفرینی می‌کند .

وی ادامه داد:تلطیف روابط،تنویرافکارعمومی، تدارک تمهیدات، برنامه ریزی و اطلاع یابی واطلاع رسانی از اهم وظایف این حوزه است که آنرا به مرکز اطلاعات و پاسخگویی،جستجوگری، پردازش کنندگی و تحلیلگری مبدل کرده وکنکاش و تلاش برای تقویت تعاملات وایجاد اقناع وتفاهم درمخاطبین را لازمه حضور دراین میدان بی انتها ساخته است .

حق پرست اضافه کرد:روابط عمومی بمنزله حلقه اتصال سازمان وجامعه ،با نظرسنجی، افکارسنجی وآسیب شناسی، فلسفه کار خود را تکیه برمردمداری وشناسایی گلوگاهها و راهکارهای برون رفت بمنظور تسهیل فرایند مجموعه قرارداده و با تبیین‌گری هوشمندانه و هدفمند فرهنگ سازی درجامعه را دنبال میکند.

وی ادامه داد:روابط عمومی ها بمنزله روح سازمان و ابزار اندازه گیری موفقیت سیستم تلقی شده و به مثابه نبض،شور و پویایی آنان،حیات و نشاط سازمانی را سبب خواهد شد .

حق پرست اضافه کرد:درعصرکنونی که روابط عمومی درجایگاه هنرهشتم بسان پنجره ای،سازمان را رو به جامعه میگشاید فعالان این سنگر،شاهکار خود را نه با کلام بلکه بواسطه رفتاروعملکرد منعکس کرده و استطاعتهای خود را در قالب تبحر، توانایی عقلانی را دربستر تدبر و اراده عرفانی را با توکل به منصه ظهور میگذارند تا معیار سنجش اعتبار آنان بعنوان قلب تپنده سازمان باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:بی شک روابط عمومی موفق خورشید کهکشان هرسازمان بوده و همچون خونی است که در رگهای سیستم جاری می شود تا تغذیه آنرا امکانپذیر و ادامه حیات را راحت تر کند.

وی ادامه داد:روابط عمومی همچون کاتالیزوری واکنشهای درون وبرون سازمانی را تسریع وکالبد شکافی تقاضا و نیاز مخاطبین را عهده دار است .

حق پرست تاکید کرد:دربرهه ای که به گواهی متدهای جدید مدیریتی،تسخیرقلوب و تراوشات فکری درتعمق تعاملات رکن اساسی را دارد روابط عمومی ها با معماری دقیق و مهندسی ارتباطات بمثابه میدانی مغناطیسی با ترکیب بینش و بصیرت، اطلاعات را پردازش و با درک متقابل و شعور انسانی،آینده نگری مطلوبتر را میسر می‌کند . 

وی تاکید کرد:روابط عمومی ها صدای مخاطبین و همکاران هستند که بعنوان نهاد کاهش دهنده فاصله میان مردم وسازمانها عمل کرده و درقالب کوششی مدبرانه ،ترغیب مردم ونفوذ درافکار را دنبال می‌کنند.

حق پرست تاکید کرد:روابط عمومی برتر،اتمسفر پیرامون مجموعه وجلوگیری کننده از رسیدن پرتوهای خطرآفرین و تشعشع زیبایی بخش سازمان است که درصورت بلوغ ،با پژوهش وحرفه‌ای گرایی،میوه و ثمره‌تلاش او، ارتباط گسست ناپذیر انسانها خواهد بود .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اضافه کرد:لذا درآستانه ٢٧ اردیبهشت ماهروز روابط عمومی وارتباطات  ضمن سپاس بیکران از تلاشهای تمامی دست اندرکاران این عرصه که به حق، تنها عشق ودلبستگی آنان را مسافر این راه پرپیچ وخم کرده است این مناسبت را صمیمانه تبریک عرض کرده و برای یکایک عزیزان، سلامتی ، عزت و تداوم توفیق از یزدان پاک آرزومندم.     


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: